Комплексна рекламна комунікація WOW АШАН

АШАН Україна – гіпермаркет з дуже вигідними ціновими пропозиціями, якісними товарами і уважним ставленням до споживача. Саме це нам потрібно було показати у новій рекламній комунікації “WOW АШАН”. Ключовим образом промо-кампанії стала Малинівка, яка анонсувала 4 періоди крутих пропозицій і низьких цін. 4 яскраві тижні супер вигоди! І це вау! Слоганом кампанії обрали – “Здивуйся як вигідно!”. Також були обрані слогани тижнів, кольори і напрямки. Основне завдання комунікації – стимулювання продажів. Для досягнення поставлених цілей були використані механіки кампанії – “знижки -50%” і “1+1 товар”. Завдяки багатоступеневій системі пропозицій стимулюється значний приріст продажів, покупці багаторазово залучаються до кампанію.

Здивуйся як вигідно!

У промо-кампанії задіяли різні канали комунікації. В офф-лайн просторі ми оформили місця продажів, розробили каталоги пропозицій, борди, макети в метро і листівки, бонусні картки та багато іншого цікавенького.

У всіх друкованих матеріалах ми найкрутіші товари-бомби відмітили qr-кодами. Для того, щоб можна було замовити цю смакоту одразу не відходячи від сторінок каталогу чи листівки.

У діджитал середовищі це e-mail розсилка вигідних пропозицій, банерна реклама та соц мережі.

А ще ми трохи додали мімімішності і створили сирного маніпуню, …….та ще багатьох персонажів на сторінках каталогів та у мережі. Вони дуже додали емоційності та настрою кожному товару. От дивись

Outdoor комунікація житлового комплексу Derby в м. Одеса
Рекламна кампанія нової послуги для UNMOMENTO